0723341758

בריתה וברית מילה בהרצליה

בריתה וברית מילה בהרצליה

ברית מילה זה לא עוד אירוע כמו חתונה או בר מצווה שניתן להתכונן ולהחליט עליו מראש. הרי אף אחד לא יודע מתי הלידה תהיה בדיוק. מרגע שמגיח הילוד לעולם, יש 8 ימים להרים אירוע. בנוסף, האירוע חייב להיות בצהרי יום ולא הרחק מהבית של ההורים. ברית מילה בהרצליה פתרון קלאסי. שכן העיר ממוקמת ממש צמוד לגוש דן ומאפשרת לרוב המוזמנים להגיע ולא למן קצר. כלומר, אפשר לצאת מהעבודה, לבוא ולכבד תא ההורים הטריים בנוכלותכם ולשוב לשגרת החיים.


אבל יש פתרון נוסף. עורכים את הברית עצמה בבית בצורה נינוחה ואינטימית הן להורים ובעיקר לילד ואת המסיבה הגדולה שומרים למועד אחר. כך אפשר לערוך את האירוע גם בשישי בצהריים שזה הזמן הטוב ביותר עבור כולם. הרצליה ממוקמת כך שאין בעיות תנועה או חניה כמו תל אביב, יש הרבה יותר שקט באוויר וכמובן ים מקסים ממול. כך שמי שנמצא ברמת השרון, רעננה, תל אביב ומת גן, הרצליה מהווה מקום אטרקטיבי במיוחד עבור ציון בואו של עוד יצרו אנושי לעולם.


ברחבי הרצליה יש מספר אולמות, גנים ואפילו מועדוני אירועים. כל מה שצריך זה לערוך סקירה קצרה לפני הלידה כדי לדעת מי יקר יותר, מי מומלץ יותר ובקיצור מי מתאים יותר אל מול מגבלות הזמן והתקציב. פרמטרים של קייטרינג ומוזיקה חשובים מאוד שכן הם אלו שיוצרים את האווירה והחוויה עבור המוזמנים. כדאי ומומלץ תמיד לבדוק סוגיות של כשרות, מגבלות רעש ודמי ביטול לפני שסוגרים. לא פעם יש נסיבות של בריאות שבגינן לא ניתן להוציא את התינוק מהבית ואז צריך לבטל. ישנם אולמות שיותר גמישים ויש כאלו שכלל לא מתפשרים. חשיבה קדימה תמנע עוגמת נפש ואכזבה מהאירוע.